Mäng kasutatav erinevate teemadega. Failis 26 kohvrit nagu telemängus võta või jäta.
Iga kohvri taga on summa; kohvrite võimalikud väärtused on ka tahvlile kirjutatud (kasutan selleks post-ite, niiviisi saan summade asukohti erinevate mängukordade järel muuta); iga rühm valib endale alustuseks kohvri, mis läheb tahvlil hoiule.
Õpetajal on ette valmistatud 26 erinevat harjutust, ülesannet.
Seejäel korda mööda valivad õpilased ühe arvu ja täidavad selle arvuga oleva harjutuse. Kui vastus õige siis saavad õpilased 2 valikut: vaheta või ava. Kui valivad vaheta siis vahetame selle kohvri nende esialgse kohvri vastu ja avame hoopiski selle või valides ava avame kohe ülesande taga oleva summa. Avatud summa läheb tahvlilt maha.
Mäng kestab seni kuni tahvlile jäävad vaid rühmade oma kohvrid. Seejärel avame ka need ning saame teada, kelle kohvris suurim summa. Suurima summaga rühm on võitnud.
Kohvrid kinnitan tahvlile magnetiga (magnetteip kohvri tagaküljel)