LAUAMÄNG – tehete järjekord

3.00 

Õpilane veeretab täringut ning arvutab vastavalt saadud silmade arvule tehte vastuse. Võidab see, kes kogub mängu jooksul enim punkte.

 

Mäng on koostatud 7. klassile, kuid astendajaks on 2 ja 3, mistõttu sobilik ka näiteks kuuendikele.

 

#kaidyklassiruum

Õpetaja: Kaidy Õismets
Kategooria: Õppeastmed: , , ,

Mängus on 36 tehet koos vastustega.

Esimese täringu veeretusega saadakse omale rida ning teise veeretusega saadakse tehe. Kui tehe lahendatakse õigesti, siis kannab mängija vastuse oma punktidesse (kastid mänguvälja all). Positiivsed arvud annavad plusspunkte, aga negatiivsed arvud miinuspunkte. Kui arvutatakse valesti, siis saadakse -10 punkti (välja arvatud siis, kui vastuseks oleks pidanud tulema negatiivne arv – siis arvestatakse oma puntidest maha vastav arv punkte). Kui tehe on juba tehtud, siis jäädakse vahele. Mängu lõppedes liidetakse oma punktid kokku ning võidab enim punkte kogunud mängija.

Hinnangud puuduvad.