BINGO – harilike ja kümnendmurdude teisendamine

3.00 

Õpilased teisendavad murde. Eesmärk on saada kokku oma ruudustikus (reas, veerus või diagonaalis) neli ruutu.

 

Õpetaja: Kaidy Õismets
Tootekood: 2-12 LM Kategooria: Õppeastmed: ,

Õpilane valib omale ühe bingoruudustikest ning asetab oma mängunupu ükskõik millisele kastile ümber bingoruutude. Õpilane veeretab täringut ja käib vabalt valitud suunas antud silmade arvu. Kui satutakse kümnendmurrule, tuleb see teisendada harilikuks murruks. Kui satutakse harilikule murrule, siis vastupidi. Kui saadud teisendus on õpilase ruudustikus, siis võib selle maha tõmmata. Kui teisendatakse valesti, siis jäädakse vahele.

Hinnangud puuduvad.