“ÕPS vs ÕPETAJA” TAIBULAHING

1.30 

👾⭐️KOOLIPÄEV LÕBUSAMAKS TAIBULAHINGUGA “ÕPS VS ÕPETAJA” ⭐️👾

Kiirelt, lihtsalt ja “möödaminnes” koolipäevad lõbusamaks ning mängulisemaks? Jah!

🏆 Meisterdasin mängualuse populaarsust koguvale “õps vs õpetaja” mänguampsule, mida on hea ja lihtne kasutada selleks, et muuta koolipäev pisut põnevamaks ning võistluslikumaks ning samas kasutada ka selleks, et motiveerida õpilasi seatud eesmärke saavutama ja/või kooli kodukorda austama.

Õppematerjali on müüdud 4 korda.

👾⭐️KOOLIPÄEV LÕBUSAMAKS TAIBULAHINGUGA “ÕPS VS ÕPETAJA” ⭐️👾

Kiirelt, lihtsalt ja “möödaminnes” koolipäevad lõbusamaks ning mängulisemaks? Jah!

🏆 Meisterdasin mängualuse populaarsust koguvale “õps vs õpetaja” mänguampsule, mida on hea ja lihtne kasutada selleks, et muuta koolipäev pisut põnevamaks ning võistluslikumaks ning samas kasutada ka selleks, et motiveerida õpilasi seatud eesmärke saavutama ja/või kooli kodukorda austama.

👾 Mänguamps seisneb selles, et õpetaja mõtleb välja / lepib õpilastega kokku konkreetse tegevuse/ülesande, milles omavahel mõõtu hakatakse võtma. Tegevuseks võib olla näiteks lihtsalt 5 minutit vaikuses töötamist, “trips-traps-trull”, arvutustehete lahendamine või ka ajaliselt laiema haardega kogu päevaks kokku lepitud eesmärk (nt veeta koolipäev ilma tülidesse sattumata, olla aktiivne “teretaja” jne). Ideid ja võimalusi on lõputult. Samuti võib õpetaja valida mõnel päeval “oponendiks” hoopis kindla õpilase klassist, kelle tegutsemist või kodukorrast kinnipidamist päeva jooksul salamisi jälgib.
Võistlusmoment seisneb selles, et kui klass/õpilane suudab kokkulepitud eesmärgi saavutada, teenivad nad mängualuse ruudustikku võidupunkti. Kui aga seatud eesmärk mingil põhjusel täitmata jääb või mängulise olukorra puhul võidab hoopis õpetaja, siis lisatakse võidupunkt õpsi punktitabelisse.

🤓 Eelnevalt lepitakse õpilastega kokku ka see, mille peale mäng käib. Ka siin on ideid lõputult – võimalus valida koolipäevaks uus istekoht, viia läbi mõni lemmikuks saanud mäng/liikumispaus, vabaneda tüütust kodutööst või suuremate eesmärkide puhul koguda punkte näiteks toreda klassiürituse/väljasõidu korraldamiseks.

✏️ Olen faili lisanud kolmes eri versioonis mängualused – helesinisel, kollasel ja tühjal valgel taustal. Lisaks väljalõigatavad punktiruudukesed, mida on magnetiga võimalik mängualusel punktide loendamiseks kasutada. Samas ei pea ruudukesi üldse kasutama – punkte võib “märkida” ka tavalisi magneteid kasutades või kui mängualus eelnevalt lamineerida, saab sellele ka tahvlimarkeriga ristikesi tõmmata ning hiljem kustutada.

Olgem loovad ja muutke koolipäevad nii enda kui õpilaste jaoks lõbusamaks! Sõbralik võistlusmoment teeb tuju heaks nii noortel kui vanematel! 🤗

Hinnangud puuduvad.