MTINY TUTVUB EESTIGA

3.50 

Vahva mäng Eesti ja Eesti sümbolitega tutvumiseks.  Kasuta selleks erinevaid roboteid. Minu esimeseks valikuks oli MTiny. Mängu aitab lõbusamaks muuta täring.

Õppematerjali on müüdud 2 korda.
Õppepood: Kristi Nokitseb
Kategooria: Õppeastmed: ,

MÄNGUKS VAJA: SUUR TÄRING TASKUTEGA ALUS VÕI ISELOODUD ALUS KÜSMUSTE KAARDID NUMBRIKAARDID 1 – 22 MÄNGUDE PLAANID

ROBOOTILISED VAHENDID, MIDA MÄNGUS VEEL SAAB KASUTADA: Bee – Bot, Blue – Bot, Tale Bot, Maastikurobot

KUIDAS MÄNGIDA:

ALUSTATAKSE RUUDULT START. SEDA SAAB MÄNGIDA KAHEKESI VÕI TERVE RÜHMAGA. ESIMENE EHK ALUSTAJA VEERETAB TÄRINGUT , SEEJÄREL SÕIDAB ROBOTIGA SAADUD ARVUGA EDASI, JÕUDES ÕIGELE RUUDULE, SEEJÄREL VASTAB KÜSIMUSELE. KUI ROBOT ON JÄÄNUD RUUDULE, MILLEL ON NUMBER JA NOOL (LILLAT VÄRVI), SIIS PEAB TEGUTSEMA VASTAVALT SELLELE : LIIKUMA JÄRGMISELE RUUDULE, OLENEVALT, MIS SUUNAS ON NOOL (ÜLES, ALLA, VASAKULE VÕI PAREMALE). NUMBER NÄITAB SEDA, MITU SAMMU PEAB ROBOT MINEMA. SEEJÄREL SAAB VEERETAMISE ÕIGUSE JÄRGMINE MÄNGIJA. MÄNG LÕPEB, KUI ROBOT JÕUAB VIIMASELE RUUDULE (MÄRGITUD KIRJAGA: OLITE TUBLID JA ÕPPISITE PALJU!). MÄNGU AJAL ROBOTIT EI TÕSTETA, VAID LIIGUTATAKSE AINULT JUHTPULDI ABIL ABIL.

TEISES VARIANDIS ON KASUTUSEL NUMBRIKAARDID. õPETAJA PANEB ALUSELE NUMBRIKAARDID 1 – 22. ÕPETAJA ENDA KÄTTE JÄÄVAD KÜSIMUSTE KAARDID. LAPS VEERETAB TÄRINGUT JA SÕIDAB ROBOTIGA SAADUD ARVU SAMME EDASI. KÜSIMUSTE KAARTIDEL ON KIRJAS NUMBRID, MIS VASTAVAD NUMBRIKAARTIDELE. LAPS VASTAB KÜSIMUSELE, MILLENI JÕUDIS ROBOT. SIIS LÄHEB JÄRJEKORD EDASI JÄRGMISELE LAPSELE. MÄNG KESTAB NII KAUA, KUNI JÕUTAKSE VIIMASELE RUUDULE. NOOLED ON MÄNGUS SELLEKS, ET TEKITADA TAKISTUSI LÕPPU JÕUDMISEL. KUI JÕUTAKSE NOOLEGA RUUDULE, SIIS PEAB LIIKUMA (ÜLES, ALLA, VASAKULE, PAREMALE) NII PALJU SAMME, KUI NÄITAB NOOLE KÕRVAL OLEV NUMBER. MÄNGU AJAL ROBOTIT EI TÕSTETA, VAID LIIGUTATAKSE AINULT JUHTPULDI ABIL. MÄNG LIIGB MÕLEMA VARIANDI PUHUL USSINA ALUSTADES STARDI NUPUST JA LÕPETADES RUUDUGA : OLITE TUBLID JA ÕPPISITE PALJU! MÄNGU ON HEA MÄNGIDA PÕRANDAL, KUID SAAB KA LAUA TAGA HAKKAMA.

MÄNGU EESMÄRK: ÕPPIDA TUNDMA JA KINNISTADA EESTI VABARIIGI SÜMBOLEID, TUTVUDA EESTI VABARIIGI SÜNNIPÄEVAGA. HARJUTADA HÄÄLIMIST. JA HARJUTADA JUTUSTAMIST NING KIRJELDAMIST.

Hinnangud puuduvad.